L’Oficina Local d’Habitatge d’Olot, és un servei públic de l’Ajuntament d’Olot, que informa, assessora i gestiona tot el que està relacionat en matèria d’habitatge a la ciutat.
Les principals funcions de l’Oficina Municipal d’Habitatge són:
- Informar i gestionar les promocions d’habitatge de protecció oficial que es desenvolupa a la ciutat.
- Gestionar a nivell municipal el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya.
- Tramitar cèdules d’habitabilitat
- Gestionar borsa de lloguer d’habitatge i borsa d’habitatge jove
- Tramitar els ajuts al lloguer d’habitatge
- Gestionar els ajuts a la rehabilitació d’habitatges
- Liderar la redacció, aprovació i execució del Pla Local d’Habitatge
- Assessorar jurídicament i tècnicament temes relacionats amb l’habitatge. Aquest servei rep el suport econòmic de la Diputació de Girona.
- Assessorar jurídicament sobre veïnatge i convivència
- Liderar la gestió del Contracte de Barri (Pla de Barris del Nucli Històric d’Olot)
OFICINA LOCAL D’HABITATGE D’OLOT
Passeig Ramon Guillamet, 10, 1er pis
Tel. 972 279 128
A/a: habitatge@olot.cat